Nieuws

Barcommissie

De barcommissie is verantwoordelijk voor het clubhuisbeleid en bestaat momenteel uit zes actieve leden:
Anneke Gubbels zorgt voor de inkoop van alle artikelen die nodig zijn voor het clubhuis, van wc-papier tot trappist. Mario Gubbels zorgt ervoor dat de biervaten steeds goed gekoeld zijn en dat er ook voldoende vaten beschikbaar zijn. Harrie van der Pol zorgt ervoor dat alle zaken rondom de ICT goed geregeld zijn. Patrick van Lierop zorgt voor de planning van de bardiensten. Carla de Bresser belt de mensen die bardienst hebben enkele dagen voor hun dienst nog even op om ze hieraan te herinneren. Olaf de Folter is voorzitter en coördineert alle taken. Olaf vertegenwoordigt de barcommissie binnen het bestuur.

In samenwerking met de TC, Jeugdcommissie en ATC zorgen zij voor de aankleding van de kantine tijdens toernooien, feestactiviteiten en overige. De ATC is tevens een onderdeel van deze commissie. In samenwerking met de ATC worden ook de nevenactiviteiten georganiseerd.

Via onderstaande link kunt u het actuele barrooster vinden. Daarin staat vermeld wie, wanneer bardienst heeft en vanaf welke tijden u aanwezig dient te zijn voor het draaien van een bardienst. Bij eventuele vragen of opmerkingen kunt u mailen naar bardienst@tlobke.nl of vragen naar de bardienstplanner Patrick van Lierop.

Klik hier voor het actuele barrooster 2018.